Verzenden & retourneren

VERZENDEN

De levering van producten zal in de mate van het mogelijke gebeuren binnen de 3 werkdagen via DPD, tenzij anders vermeld bij het product en indien de betaling bij ons werd ontvangen. Verzendkosten worden automatisch berekend in het winkelmandje. 

Bij pre-orders zal de bestelling pas verzonden worden wanneer deze compleet is, eerder beschikbare producten zullen niet apart verzonden worden. 

Foutief doorgegeven leveringsadressen zijn op eigen verantwoordelijkheid en kunnen aanleiding geven tot extra kosten en latere levering.

 

RETOURNEREN

Voldoet je aankoop niet aan je verwachtingen? Geen probleem, dan kan je je bestelling retourneren. De goederen moeten binnen de 14 kalenderdagen terug in ons bezit zijn, te rekenen vanaf de leveringsdatum.

Wil je een artikel retourneren? Dan draag je de verantwoordelijkheid dat de retourzending goed en stevig verpakt bij ons aankomt. Daarom vragen wij om de artikels steeds in goede staat, ongebruikt, voorzien van alle labels en etiketten, in originele verpakking en met zorg in een stevig karton naar ons retour te zenden. De verzendkosten voor het het terugsturen van een retour zijn voor eigen rekening. Ongefrankeerde retourneringen worden niet aangenomen.

Retouradres:
Bizou
Werchtersesteenweg 5 
3150 Haacht

Ik wil één of meer artikelen ruilen?
Wij voorzien geen (om)ruilservice. Alle terug gezonden artikelen worden terugbetaald na ontvangst en nazicht. Wens je een ander artikel, dan kan je het artikel (of de artikelen) op onze webshop opnieuw te bestellen zodat je ze zo snel mogelijk ontvangt.

Verwerking en terugbetaling van een retour.
De retourzending wordt door Bizou gecontroleerd. Na een geslaagde controle wordt het artikel met u verrekend. U kan binnen de 2 (twee) weken een terugbetaling op uw rekening verwachten. 

  • Retourneer je de volledige bestelling, dan wordt deze ook volledig terugbetaald.
  • Retourneer je een deel van je bestelling, dan wordt enkel dit deel terugbetaald en geen verzendkosten.
  • Komt jouw pakket bij ons retour omdat je het niet op tijd bij een afhaalpunt bent gaan afhalen (7 dagen beschikbaar voor afhaling, je ontvangt hier ook meerdere emails van) dan betalen we de bestelling terug exclusief de gemaakte verzendkosten (heen en terugzending). 

Je ontvangt meerdere notificaties dat je pakket onderweg is voor levering en/of bij een afhaalpunt geleverd werd en het pakket hier 7 dagen beschikbaar is voor afhaling. Je werd dan ook voldoende geïnformeerd en draagt de verantwoordelijkheid om het pakket tijdig af te halen. Indien dit niet gebeurd, worden er naast verzendkosten ook retourkosten gemaakt.